Monday, July 11, 2011

weight gain

Alamak...

Dah put on weight pulak. Memang dah sedar lama yang badan bertambah isi daripada dulu tapi terasa tersentap bila ditegur secara halus dengan ahli famili. Odeng!!!!

Lalu aku pun bertanya pada si dia....

"Awak, saya nak tanya satu benda, bagi jawapn jujur tau"
"Apa dia awak"
"Saya dah gemuk ke sekarang ni?"
"Tak gemuk.... Chubby je"
"Cakapla betul-betul"
"Tak gemuk....Chubby je"
"Ok, saya tukar soalan saya. Saya dah berisi ke sekarang ni?"
"Tak, chubby je sayang"
"Isk.... Samala tu, berisi dengan chubby. Berisi ke tak?"
"Berisi sket"
"Ala, berisi kat mana?"
"Kat punggung dengan paha"
Odeng!!!
"Muka semua?"
"Muka semua ok je."

Dan bermulala niat untuk diet secara serius mulai esok. Alamak, susah plak rasa nak kurangkan lemak dan isi-isi ni.

Suspensla camni. Dah tak cun macam dulu-dulu dah... :(

No comments:

Post a Comment