Saturday, August 11, 2012

Koyak

Tadi petang, aku ke pekan, saje nak beli bubble drink. Masa tengah sibuk-sibuk cari kad untuk collect cop dari kedai tu, aku terjumpe gmba aku berdua dengan si my ex itu. Sungguhla tak best, sebab tringat memori-memori lama kan.

Dan apa yang aku buat bila jumpe gamba tu, aku koyakkan untuk pisahkan aku dengan dia, dan aku campakkan bahagian dia keluar dari kereta. Huh!

Terasa BEST! Walaupun itu sekadar gambar dan tak bernyawa.

Biarlah gambar kau kena gelek dengan lori, kena kencing dengan anjing. Sebab itu bukan apa-apa kalau dibandingkan dengan balasan yang kau patut terima sebenarnya.

Mintak maaf, tapi elok kau mula insaf dengan segala salah silap kau penah buat kat orang semua tu, lagi-lagi dengan semua perempuan yang kau suka main-mainkan hati dan perasaan tu. Tak sampai setahun pun kau putus dengan aku tapi apa yang aku nampak, dah berapa ramai kau mainkan perasaan perempuan. Itu apa yang aku nampak kat facebook, realiti hanya Tuhan yang tahu.

No comments:

Post a Comment