Sunday, August 5, 2012

peranan driver

Tadi pagi, masa tengah sibuk bersiap nak ke keje, ada benda yang terlintas dalam minda fikiran ku. Benda yang ntah macamana bole terlintas dan tersenyum seorang. Iaitu, untung aku menjadi driver untuk si dia.

Ye, memang aku jadi driver untuk si dia dan aku tak kisah sebab aku yang menakhluk kereta.

Hahaha!

Maksudnya untung disini, tak ada isu kena berleter dengan si dia bila aku siap lambat, sebab aku yang drive. Sekarang ni, aku yang amik peranan driver, berleter bila si dia siap lambat. Amik kesempatan untuk singgah di mana-mana jua. Amik peranan untuk drive macamana sekalipun. Dan si dia redha dan terima cara pemanduan itu (ntah kenapa, dah beberapa kali si dia puji cara pemanduan aku.. macam bagus sangat je :P)

Well... Ada lagi yang peranan-peranan girlfriend, diambil oleh si dia. Untuk peranan boyfriend, diambil oleh aku. Bukan semua eh, sikit-sikit je. Slow-slow reveal.. Time to time..

No comments:

Post a Comment