Thursday, March 24, 2011

harga diri ku

Di dirimu aku menemukan
Yang mencintai ku
Yang menyayangi ku
Di dirimu aku ketakutan
Kau biarkan ku
Kau tinggal kan ku...

Bila kamu tak
Lagi dengan ku ku
Tak tahu apa tuk
Jalani hidupku

Bila memang kau
Pergi dariku ku
Tak ada lagi di
Dunia ini...

Mengertikah
Kau siang malam ku
Dan tangis tawaku
Dan semua hidupku

Pandang aku pandanglah hatiku
Aku tak mampu
Melangkah tanpamu.....

Bila kamu tak lagi dengan ku ku
Tak tahu apa tuk jalani hidup ku
Bila memang kau
Pergi dari ku ku
Tak ada lagi di
Dunia ini...

Bukan ku tak punya harga diri
Tapi diri mu begitu bererti
Kau la nafasku
Engkau harga diriku
Mengerti aku....

Dirimu aku menemukan

p/s: antara lagu yang pernah dinyanyikan oleh si dia kepada aku tika mula rapat lebih dari kawan. (blush-blush) Awak, setiap kali awak nyanyi lagu ni, masa tu saya tak tahu nak tunjuk muka camna. Terharu tapi segan nak bertentang mata dengan awak. Dan kalau dapat bertentang mata dengan awak, saya rasa geram nak cium awak. Heeeeee~

No comments:

Post a Comment