Saturday, March 19, 2011

antara luahan hati si dia

----

pertama kali ku bertemu dgn mu
sayunya hatiku merindui dirimu
walaupun baru kita bersuka muka
namun aku telah jatuh cinta...

pertama kali ku bertemu denganmu
hatiku terpaut melihat senyuman mu
aku mengharap engkau menerimaku
kerna aku pun sgt mencintai mu...

akan ku renang lautan yg berapi
membuktikan kehebatanya cinta ini
tetapi jika engkau meninggalkan aku
terhiris hati ini
terguris jiwa ini
menangis tak berlagu...

biarpun ombak yg merubah pantai
kasih ku takkan hancur berderai
biar pun hari berganti hari
dirimu tetap ku nanti...

sayangku pimpinkan tanganmu
menuju mahligai bahgia
kita bersama
nikmati kisah cinta
hidup bagaikan disyurga oh kasih...

memang khilafku menyayangi mu
tapi ku tahu semua itu takkan kembali lagi
bukan ku pinta segunung janji
tidak ku harap sinaran ini
cuma ku ingin setulus kasih
kasih yang kekal selamanya...

---

p/s: luahan hati dari si dia... walaupun ni sebenarnya lirik lagu luahan hati nyanyian kristal, tapi ada bahagian yang si dia dah edit.. sebab nak sesuaikan dengan kejadian.. nway, terima kasih awak, atas nyanyian awak dalam fon tu. sweet. saya terharu.

No comments:

Post a Comment