Monday, September 5, 2011

Rindu

Sehari dua yang lepas, hubungan aku dengan si dia betul-betul dah baik. Dah mula dapat bincang tentang perkara yang terjadi. Dan masa yang sama, masing-masing meluahkan perasaan masing-masing, iaitu masing-masing masih cinta dan rindu satu sama lain.

Ada perkara yang si dia rindukan untuk buat bersama aku, dan begitu juga aku. Dan kalau jarak kami dekat, nak je aku pergi jumpa dia dengan sepantas kilat. Nak tunjukkan dan bagitahu dia, macamana banyaknya perasaan rindu aku dekat si dia. Rasa nak peluk-peluk seerat mungkin kalau yang itu boleh buatkan hilang rasa rindu. Dan bila hati aku senang dengan respons si dia, muka aku kembali nampak glowing. Kalau tak, muram tak tahu nak senyum yang macamana.

Tapi ntah nape aku masih risau...

Aku harap kebahagiaan yang dikecapi masa ini, berkekalan dan dilanjutkan sehingga kami menjadi kekasih halal.

No comments:

Post a Comment