Sunday, September 11, 2011

Usaha

Baru kelmarin, ada ura-ura rasa nak berenti hubungi si dia. Nak teruskan hidup tanpa si dia di hati ini.

Tapi arini, hati goyang kembali.

Rasa nak teruskan hubungan yang sedia ada walaupun hubungan mulai goyah. Ye, hubungan memang goyah, tapi kalau aku menarik diri, dah tentu-tentu lagi bertambah goyah dan jadi roboh. Sekurang-kurangnya, biar aku usaha dulu, paku mana yang patut, tampal dan buat balik bahagian yang dah berlubang, sampai la rasa takleh bertahan jugak, terpaksa biarkan hubungan itu roboh sendirinya.

Biar aku usaha dulu dan takkan dalam banyak-banyak usaha tu, takda satu yang berikan hasil kan. Insya-Allah, ada jodoh aku dengan si dia nanti, harap mudahlah si dia untuk kembali pada aku.



Ya Allah, aku bermohon padaMu, jika jodohku benar-benar bersama Shah Effendy, Kau dekatkan ku dengan dia, moga hubungan kami lebih erat dan bahagia dan semoga kasih sayangku kepada Shah Effendy tidak melebihi kasih sayangku kepadaMu. Andainya tidak jodohku dengan Shah Effendy, Kau berikanlah kekuatan kepadaku untuk menerima segala ketentuanMu.
Amin~~

No comments:

Post a Comment