Friday, September 9, 2011

Sedar

Sekarang bila aku pikir-pikirkan, nampaknya aku sorang je yang dok berusaha untuk baik pulih hubungan tu sejak sebulan dua yang lepas..

Dan rupanya dia, takda sebarang usaha pun..

Damn!

Aku ni yang sibuk amik berat dia kat mana, dia buat apa, tapi ada dia kisah nak call aku tanya benda yang sama?? Selagi aku tak mula SMS dia, selagi tu dia tak rasa nak SMS aku. Selama kami dalam hubungan bertunang tu, dia tak kisah nak balik jumpa aku. Dan agaknya kalau aku ni takda training kat sana, takdala kami ni nak jumpa.

Tapi bila jumpa pun, dia takda rasa excited macamana aku excited nak jumpa dia. Nak bermanja dengan dia. Dan dia meneruskan rutin seharian walaupun aku bersama dia. Macam aku ni boleh selalu jumpa dia sana...

Patutla orang kata, tepuk sebelah tangan takkan berbunyi. Dan bila aku menghulurkan tangan, belum tentu dia akan menyambut dengan serta merta.

Sekarang aku rasa aku perlu teruskan hidup tanpa si dia lagi.

Tak bermakna segala usaha dan cinta aku kalau dia taknak membalas.

No comments:

Post a Comment